lørdag 16. februar 2008

slekt.no lever fortsatt

I begynnelsen av den siste uka oppdaget jeg at det nesten var seks måneder siden siste innlegg på slekt.no. Heldigvis ble det ikke noe jubileum for her om dagen var oppdaterte sider tilgjengelig. Hva som har skjedd vet jeg ikke, for nå viser det seg at det har vært innlegg der både i desember, januar og februar uten at de har vært tilgjengelig på min nettleser før nå. slekt.no er et nettsted hvor man kan finne en del nyttig informasjon og gode vurderinger av hva som foregår på slektsforskerfronten i Norge. I noen tilfeller kommer også terningen fram og det gir oss slektsforskere en enkel tilbakemelding av vurderte produkter. La oss håpe at vi slipper å vente et halvt år til neste gang det kommer noe nytt på slekt.no.

3 kommentarer:

Laila N. Christiansen sa...

jaja Vidar hvor lenge var vi i "paradis"...
http://www.slekt.no
som jeg sa sist vi snakka om det... og nå er det jo ikke noe særlig bedre.

Vidar Øverlie sa...

Laila, når jeg sjekker aktiviteten på slekt.no så har det vært stille der siden 4. mars. Håper at aktiviteten snart tar seg opp igjen og at det ikke bare var et blaff rundt nyttår.

Family Tree sa...

The fast, free, fun way to create your family tree with your relatives and stay in touch.