søndag 10. januar 2010

Legacy Genealogy Cruise til New Zealand

New Zealand og slektsforskning i forbindelse med et cruise høres veldig fristende ut da det kombinerer flere svært positive elementer. Det er Legacy som arrangerer dette cruiset 8-21 november 2010.

Legacy sin nettside:


Cruise Australia and New Zealand and Have Fun Learning Legacy from the Experts

Come with us on a 13 Day cruise of Australia and New Zealand on the luxurious Princess Cruises Sun Princess ship. This cruise starts and ends in Sydney, Australia and visits the following New Zealand ports: Fjordland National Park, Dunedin (Port Chalmers), Christchurch (Lyttelton), Wellington, Napier, Tauranga, Auckland, and Bay of Islands.

Dette er alle godt kjente steder og byer i New Zealand. Å bytte program fra DISGEN til Legacy skal jeg nok klare. Den eneste ulempen er at opplegget kommer et år for tidlig, så jeg får følge med på om de har planer for en gjentagelse i 2011.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åååå dette kunne jeg tenkt meg ja... cruise er jo en av mine hoved-gesjefter.... men vi har helt andre cruiseplaner for 2010 så det får nok vente ja. Men, jeg er jo allerede Legacybruker da :-)n

Trygve sa...

Det er ikke første gangen de arrangerer dette cruiset, så jeg tipper du kan bli med i 2011 :-)

Vidar Øverlie sa...

Jeg skal følge med :-)