søndag 11. oktober 2009

Månedens anbefaling for andre gang

Overraskelsen var meget stor da jeg oppdaget at bloggen min igjen er månedens anbefaling med positiv omtale av SOL-verten Mette Gunnari på deres nettside om Slektsforskning. Bloggen min har også vært anbefalt tidligere. Det var i januar 2009. Siden den gang har følgende slektsblogger vært månedens anbefaling:

Februar Tid & rom
Mars Ord fra DIS-Norges leder
April Slekt og slikt!
Mai Min digitale verden
Juni Gretas blogg
Juli BrittN's slektsblogg
August Charlotte S H Jensen
September Hennings slektssider

Det finnes også mange andre nordiske slektsblogger som jeg gjerne anbefaler:
- Noen notater om slekt og kanskje litt annet
- Genit
- Slektsbloggen til Per-Olav
- Sannes - en blogg om släktforskning
- Reiser i fortid og nåtid
- Bjartes blogg
- Anna-Karin's Genealogical Blog
- Of Trolls and Lemons

Nå har jeg helt sikkert ikke fått med meg alle for her er det mange å velge mellom.

Sender også en stor takk til Viggers som i sin blogg Tid & rom holder oss oppdatert om månedens SOL-anbefaling og for hyggelig omtale av min blogg i den anledning.

Ingen kommentarer: