tirsdag 5. mai 2009

Megahjelperne på Slektsforum holder koken

Det er nå over et år siden jeg laget den første oversikten over disse meget flinke og ivrige megahjelperne på Slektsforum. Fire av fem er de samme som sist og har også samme plassering. Ny på lista og inn på fjerdeplass er Else B. Rustad. Fem meget kunnskapsrike og erfarne kvinner på topp! Brukerne av Slektsforum er veldig heldige som har er en slik enorm ressurs som disse megahjelperne representerer.

For et år siden lurte jeg på hvorfor fire av fem på topp var kvinner. Nå har de overtatt totalt og det ser ut til å forbli slik i lang tid fremover. Årsaken har jeg fortsatt ingen forklaring på, men det har kanskje du.

7 kommentarer:

Laila N. Christiansen sa...

Ja du vet - det er damene som står på! :-)

Arti at du følger med Vidar!

Synnove sa...

Hvordan får man bort alle Dine linker som har kommet inn på min blogg? Hvordan har de kommet dit?

Unnskyld at jeg skriver her men har ikke Din e-post.

Vidar Øverlie sa...

Hei Synnove

Jeg har lagt inn en kommentar på din blogg angående det du har skrevet ovenfor.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Vidar Øverlie sa...

Anonyme kommentarer blir slettet i denne bloggen, men du må gjerne kommentere dersom du ikke ønsker å være anonym.

Synnove sa...

Nei, det er ikke "Min Blogglista" jeg mener uten "Länkar till det hä inlägget" men de har försvunnet av seg selv. Men hvordan kan det har kommet inn - det var vistnok 1 år gamle innlegg fra Din blogg.

Vidar Øverlie sa...

Synnove, jeg skjønner ikke noe av dette, men det høres ut som om "problemet" er borte.