tirsdag 10. desember 2019

Hvordan jeg bruker MyHeritage

Det er mange hundre tusen brukere av MyHeritage i Norge. Vi har alle forskjellig formål og bakgrunn for vår slektsforskning og vi bruker de forskjellige verktøyene forskjellig. Det finnes heller ingen fasit på hvordan slektsforskning skal utføres og vi plukker gjerne opp noen tips av hverandre. Jeg har min måte å gjøre det på og på torsdag har du anledning til å bli bedre kjent med hvordan jeg bruker MyHeritage. Torsdag 12. desember kl. 11.00 har MyHeritage et webinar hvor jeg presenterer hvordan jeg bruker MyHeritage. Du kan registrere deg for webinaret her. Dette blir det tredje webinaret på norsk som arrangeres av MyHeritage. De to foregående, som Yael Beck har holdt, finnes her hos Legacy Family Tree Webinars. De har over 1000 slektsforsker webinarer tilgjengelig, de aller fleste på engelsk. Så her finnes det meste dekket. 

Skulle du ikke ha anledning til å følge webinaret på torsdag kan du senere se webinaret hos Legacy Family Tree Webinars.
-->

Ingen kommentarer: